servicii de kkt la preţ dă haur... autentic românesc

Mi-am dat seama ieri că mă enervez mai des decât acum 3 luni. de fapt, mă enervez cam la fel ca acum 14 luni, minus stresul de uzină... să fie oare de la România?

De ce m-am enervat ieri cel mai mult?

La Sibiu a fost revoluţionat serviciul public de transport în comun, în urma unui studiu complex comandat unei firme jmechere... Concluzia studiului nu o ştiu... probabil a fost una de bun simţ, deşi ştiu din surse sigure că rezultatele sondajelor au fost uşor alterate, să dea bine calculul...

Dar MAREA SCHIMBARE la Tursib a fost un abonament unic, pe toate liniile, de 50 de lei şi instalarea unor automate de bilete strategic rar şi degeaba. Măcar la gară este, dacă nu circuli destul, cât să justifici 50 de lei şi eşti la fel de stresat ca mine când rişti un blat mic!

Un automat e o chestie cosmică, la care au pus prea multe butoane sau au omis să le scoată pe alea default... ma rog, poate le-au primit la preţ redus prin programul rabla al nemţilor, că e la modă... Uneori face fiţe la bancnote mai mototolite, ca ălea de cafea... dar treci cu vederea, schimbi banii, se rezolvă...

Ieri, la gară, automatul duduia de bani sau mai cerea hârtie, orice ar fi avut, era sigur legat de burtă! Drept pentru care eu şi o miţi nu puteam să ne achiziţionăm bilete. Cum autobuzul stătea să plece şi eu mă grăbeam, l-am înştiinţat pe şofer că nu pot să-mi iau bilet din cauza magnificei aparaturi. Ghici ce-mi zice!?
Şofer: "Nu merge, nu merge..."
Eu, verde: "Păi şi noi ce facem?" (o adopt repede şi pe miţi, să dea bine la majoritate)
Şofer: "Luaţi amendă!"
Eu, violet: "Păi de ce? Nu e vina mea că nu vindeţi bilete!""#¤#%#¤&"
Şofer, citind în continuare despre Guţă sau alte animale într-o fiţuică National Geomanelistic: "Da ce, voi vă bazaţi pe automatul ăsta?!"
Eu, uşor hipertensionată: "Da pe ce să mă bazez ca să-mi iau un bilet, dacă nu pe un automat de BILETE?"
Şofer: "Treaba voastră!"

Oare el se bazează pe salariul de la Tursib?

Cobor şi sun la numărul de pe automat:

Eu: "Sunt la gară, automatul de bilete nu funcţionează"
Ea: "Bine"
Eu: "Cum adică bine?"
Ea: "Bine, mulţumim!"
Eu: "Şi eu ce fac? Nu am de unde să-mi iau bilet!"
Ea: "Aşteptaţi acolo, trimitem noi pe cineva!"

N-am avut curiozitatea să aflu în cât timp... eram deja în întârziere... o iau pe miţi de aripă şi împărţim un taxi.
Mă gândesc serios la un sistem de carpooling!



5 zi si tu ceva!:

Unknown spunea...

:))) m-am distrat bine pe articol. ce-i drept autobuzele parca s-au mai schimbat dar soferul e tot manelist

ionut spunea...

Da' conductor de tramvai care sa opreasca tramvaiul pentru a-si cumpara INTEGRAME de la chiosc ati mai vazut ?

evil.me spunea...

:)) macar erau Integrame pentru avansati?

daninho spunea...

tot mai bine e in Medias, pentru ca aici iti cumperi bilet de la sofer...

evil.me spunea...

si daca ai gene lungi, iti spune daca nu vine controlul, nu? :)

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter