we just rocked you!

Nu am fost pana acum la un musical. Ba chiar m-am indoit de succesul unui musical in germana si in mod special de Queen in germana. Am avut prejudecati, e drept. Dar mi le-am inghitit rand pe rand, din momentul cand s-au stins luminile.

Am fost, deci, la We Will Rock You!
Povestea e cretinuta si fortata, dar simpatica pe alocuri si daca intelegi limba, razi cu siguranta. Prin 2040 Rock-ul este mort, iar planeta E-bay este condusa de o "Killer Queen" care cere pe tava ultima farama de instrument muzical si interzice limba engleza. Evident, din marea de feisbucari hausari se disting niste eroi rebeli, coordonati de un hippie pe numele mic "Kebab".

Showul este antrenant si te face sa urasti scaunul flufos de sub fund si sa te visezi sub reflectoare. Iar daca "te gusta chicos" gasesti din plin si de toate felurile. Paritatea dansatori-dansatoare iti explica de ce era Stuttgartul plin in timpul paradei baietilor veseli, mai ales in virtutea costumelor intentionat similare. Insa rolul principal e jucat cu toata masculinitatea unei zeitati grecesti intinse convenabil pe decorul inalt... if you get my round point...

Queen suna ca naiba in germana, dar asta e scenariul... pentru ca baietii buni canta originalul si o fac incredibil de bine. Oricum, versurile le fredonezi cu vecinii de rand si va bucurati impreuna de energia la care te conecteaza mult timp dupa cele doua ore si ceva de show. Poate este meritul efectelor speciale formidabile.

Ce e cel mai misto, in toata experienta, e ca nu o sa mai asculti vreodata o melodie Queen fara sa o vizualizezi cum se cuvine...

I've been rocked and I would do it again anytime!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter