copiii minune de azi, deceptionatii de maine

Ieri, in autobuz, palavrageau patru copile de scoala primara, pe care atarnau melancolic pantalonii de sport si ghiozdanele imprimate cu personaje animate pe care nu le recunosc.
"Orice om din Romania vorbeste engleza. Eu am facut cu doamna..."
"Eu am facut germana la gradi."
"Germana nu e asa importanta ca engleza! Te-a prostit tampita aia de ..."

Mi-am amintit instant cum de dimineata m-a scuipat un puradel [prescolar, ce-i drept] lasat nesupravegheat pe o artera circulata de tiruri.

Daca mergem in ritmul de acum, in cincisprezece ani copilele lingviste o sa se uite cu jind la vila cu turnulete a puradelului antreprenor de iphone-uri sterpelite, din garsoniera lor luata in rate...

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter