generatia mea nu e ca generatia ta

Ieri mi-am achizitionat una bucata galeata cu mop... de fapt galeata, cu mop separat... mai bine zis mop cu bat separat, dar vanzatoarea a citit codul de pe bat si m-am scos mai ieftin :D

Si plimband galeata cu mopul prin tot hypermarketu' si uitandu-se lumea la mine admirativ ca ce gospodina sunt eu... si rupandu-mi mana si cu geanta si geaca si un cos golut... am ajuns la casa cu vanzatoare cam plictisita, dar foarte customer oriented, hence reducerea la mopul cu bat separat :D :D

Avand eu o galeata goala si un mop cu bat separat si cateva alte chestii si doar o plasa de panza in geanta si aia plina, am inceput sa umplu galeata cu chestiile si sa ignor pungile lor ecologice din amidon de cartof care se descompune in apa... dar vanzatoarea insista sa-mi vanda o punga si cand o refuz politicos [ma descurc si fara! :P] imi trage un zambet de superioritate a generatiei din care eu nu fac parte.

Ma refer aici la generatia care a strans pungi in casa ca pe un trofeu de lucruri mocca pe care ti le ofera cu generozitate capitalismul. Generatia aia care si-a lasat acasa plasele cusute de bunica si si-a pus in cos un bonus de pungi-maieu, ca nu stii cand iti trebuie. Generatia celor care mai cumpara si acum pungi de plastic de la hypermarket pentru ca isi permit si zambesc superior la generatia mea, care refuza luxul acesta.

De ce nu fac parte din generatia aia? Pentru ca am stat un an la nemti si am vazut cum ei isi pun cumparaturile in cutii-ambalaj puse la dispozitie de catre magazin, dupa ce le golesc de marfa. Am vazut cum recicleaza plasticul si cum colecteaza gunoiul separat. Am primit si un program de colectare a gunoiului pe 2010, frumos facut, ca un calendar de perete... Si nimeni nu mi-a zambit superior daca umblam cu gelul de dus in geanta, in loc sa-i pun o punga in cap la magazin... si unde iti dadeau pungi gratis ma intrebau mereu daca vreau sau nu punga lor branduita...

Acum mi se rupe sufletul cand vad ca nu am unde sa pun plasticul separat in Sibiu... si daca-l pun, o sa mi-l arunce in aceeasi groapa. Mi-am facut o cutie separata pentru hartie si o s-o duc la Libertatea, unde e un centru de colectare, o afacere de familie care nu s-a reprofilat inca pe fier sau chestii mai banoase... Ma straduiesc sa mai cred ca se poate si la noi...

Oare generatia mea are puterea necesara sa schimbe si generatia ta?

2 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

sa stapanesti sanatoasa mopul! e o adevarata investitie. ce marca e?

evil.me spunea...

marca cu 3 lavete mocca atasate... :D

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter