am cravata mea, sunt bugetar!


"vreau sa lucrez pentru stat. nu fac nimic si sunt platit pentru asta. iar daca nu-mi convine salariul, fac greva!"
Aceasta este mentalitatea tanarului absolvent al unei facultati mioritice. aceasta este mentalitatea la care tanarul ajunge respirand 15 sau 16 ani de invatamant romanesc, ingurgitand cel putin 10 ani de cultura media din Romania si urmarindu-si modelele parintesti indeaproape.

Contempland asupra spiritului competitiv care simt ca lipseste mentalitatii juvenile, imi aduc aminte de olimpiadele scolare si mi se face si acum greata cand ma gandesc la felul in care profesorii isi imparteau premiile elevilor intre ei. Diferenta dintre acei amarati de profesori de liceu, care avantajau si dezavantajau elevi in favoarea propriei faime, si parlamentarii, care dau legi in favoarea propriilor interese, este nu una de morala, ci una de scop: profesorii nu-si intaresc decat renumele, pe cand parlamentarii isi construiesc averi!

Revenind la mentalitati: ce poti cere tanarului absolvent, daca in fata lui se deruleaza doar astfel de modele? Unde am gresit noi, cei care nu am stat la cozi, nu am turnat vecini si nu am scandat lozinci?

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter