oda patriei nesimtite. oda tie, camionagiule!


Mi-e scarba de tine, camionagiule! Mi-e scarba gandindu-ma cum ti-ai devorat halca pusa la pachet, imediat dupa ce ai zdrobit creierii fiintei lipsite de orintare.
Si tu imi vei spune: "E doar un caine!"... e doar un vierme, e doar o musca... e doar o padure, e doar o sticla de plastic lasata pe focul incins intre copaci... e doar o planeta... e doar un imbecil care nici macar nu schiteaza ca ar frana.
E un caine care nu avea mai mult de cateva luni. E doar o vietate sfartecata de rotile imputite ale camionagiului imbibat in tuica. Inca o pata pe drumul european... inca o pata care se va tasa cu timpul pana nu o sa-ti mai dai seama ca acolo a zacut un suflet. O sa treci la fel de nepasator cum ai trecut peste fiecare umbra lasata de nesimtire. O sa-ti spui: E doar Romania!

1 zi si tu ceva!:

Zenovie spunea...

Mi-e scarba de acesti oameni ... si cateodata cand ies din oras, merg destul de incet cu masina ocmai pentru a nu-i lovi pe acei bieti caini.

Pe drumurile nationale sa zic ca ar exista o oarecare scuza, pentru ca se circula cu viteze mari, dar mai rau este ca si in oras (in cazul meu, Bucuresti) vezi resturile un animalutz pe mijlocul strazii (aviz Polutiei Romane care are chef de munca cat am eu acum, sambata) probabil strivit sub rotile unui individ ignorant.

Te mai mira ceva? Unii (nu zic cine ... Paunescu, Orban, Anamaria Strauss) lovesc sau omoara oameni si nu patesc absolut nimic. Bietele necuvantatoare nu prea au de ales :(

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter