fara numar, ca nu stiu cu virgula

Ieri stateam la coada in fata bancomatului BT de pe Bacescu, in ritm de manea noua(pe culoarul meu n-am mai auzit-o!). In fata mea, doi tineri blonzi, model Becali rural, ceea ce imi intarea impresia ca o sa stau ceva timp.
Cu timpul, imi dau seama ca maneaua se aude din directia tinerilor, mai precis de la telefonul celui care manevra bancomatul. Buuun... ma hotarasc sa-i ofer ajutor si sa-l rog frumos sa inchida pocket-cinema-ul personal, dar opresc la timp! Individul este irascibil si nu-l lasa nici pe coleg sa-i sugereze solutii. Buuun... astept! cati bani sa scoata ciobanul?
Buna intrebare, la care am auzit si raspunsul: 90lei. Problema? Nu exista 90lei intre optiunile rapide, iar la "alta suma" tre sa treci zecimale. Solutia? Scoate de mai multe ori!

Mi-e mila de cel care va sta sa-si scoata asta banii pe miei! Oare il tine acumulatorul telefonului destul?

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter