de sezon

A venit vara, au venit caldurile. Am observat asta nu din gradul sporit de sudoare sau din ceaiul care nu se mai raceste pe pervazul geamului deschis, ci dintr-o serie de evenimente repetabile care au ajuns sa-mi anunte schimbarile ciclice ale anotimpurilor, mai mult decat sa-mi mai provoace orice fel de sentimente.

. pe jos vad din nou calcaie crapate de doamne si domnisoare cu eleganta unui elefant, alternand intr-o simfonie de prost gust cu degete paroase care se agata incapatanate de muchia sandalelor ca sa zgarie astfaltul inmuiat, in splendoarea masculinitatii pedante a partenerilor de drum.

. terasele s-au umplut sub ochii lacomi ai antreprenorilor isteti si relationati, lasand loc romanului flamand sa consume sub auspiciul preturilor nesimtite.

. caldura tampeste, contrar opiniilor care ar fi zis ca la caldura spiritul luneca molesit si zace intru putrezirea simturilor. caldura te face tampit, irascibil si in cel mai scurt timp sursa a poluarii fonice. vei tipa, te vei manifesta violent si nu vei mai avea rabdare. iar aici nu pot da un exemplu mai bun decat soferii cocosati de cozile imense de la stopuri, intersectii dirijate de politai sau orice alt punct din urbe in care scoti masina din viteza si te predai starii de irascibilitate supuse unui foc mic, mic...

. si pentru ca e prea cald, se lasa si geamurile in jos. desigur, manelist convins, vei face abstractie de ACul pe care ai platit in plus si vei scoate o mana paroasa pe geamul lasat, facandu-ti loc sa bati ritmul pasional al muzicii de pe noul cd gutza.

. daca asta nu te-a facut remarcat, trage si un claxon in dreptul gagicii de pe trotuar.

. daca nici asta nu a scos racnete de entuziasm din victima, complimenteaz-o pentru fusta scurta, decolteul transpirat sau pentru ochelarii gucci, in maniera proprie, cum numai tie iti iese!

Vine vara, bine-mi pare!

1 zi si tu ceva!:

Anonim spunea...

apai daca tot a vent ara cu minunatiile ei urbane eu mi'am facut rezervare sa ma delectez in codru :D

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter