alcoolu' si socializarea la nemti

Cum spuneam... a fost Volksfest in Stuttgart. Am fost si eu cu poloneza, sa ne minunam in fata kitchiozitatii expandate de toamna (cand Stuttgartu' se da mai tare in bere si betivani decat Muenchenu'). Am fost cu niste localnici de la care n-am scos mai mult de un zambet fortat din februarie pana acum. Am intrat intr-unul dintre corturi si astia s-au suit direct pe banci! Banci Made in Germany, din rumegus de calitate nemteasca, sa tina cateva sute de kile saltarete! Si-am dansat si-am cantat [n-am inteles exact ce... dar ne-am bucurat]... iar daca ziceai don'soarei "o bere!" iti venea cu o galeata de-un litru pe care-o duceai cu doua maini pana la gura... nu se-ncurcau oamenii cu paharele de juma'!

Doua saptamani au curatat astia voma de pe trotuare... doua saptamani am avut nevoie de mp3 in tramvai, ca sa nu-i aud pe petrecareti cum comunica cu toti decibelii din dotare. In astea doua saptamani mi-am dat seama ca orasul nu e pregatit pentru un festival pentru betivi, dar betivii sunt creativi si gasesc intotdeauna o modalitate sa faca loc pentru mai multa bere- si daca nu sunt creativi, ii invata vezica! Jur ca nu mai stau jos in tramvai!

Sunt simpatici nemtii cand beau fara masura... isi dau drumul la ganduri si-ti spun in fata ca sunt cei mai destepti! E greu sa nu-i crezi, mai ales cand isi scuipa bila in boscheti un minut mai incolo. Unii se-mbraca traditional, sa nu cumva sa nu crezi ca sunt autentici!

Si doar cu o saptamana inainte a jucat Glasgow aici si s-a umplut orasul de fustite si s-a golit de whisky! Atunci nemtii se uitau urat la baietii rai, cu antrenament la tinut mancarea unde trebuie.

Mai e un pic pana la targul de Craciun cu vin fiert si scortisoara. Profit de liniste!


0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter