la ce e buna armata?

mie, sincer, imi pare rau ca s-a desfiintat armata obligatorie pentru flacai!

dis de dimineata ma trezesc sa prind un suberb inceput de saptamana la uzina. surprinzator, in camera este mai cald decat era cand am adormit chircita. obisnuiesc sa combat frigul cu un pulover, daca alternativa inseamna jumatate de salariu irosit pe cateva grade in plus. imi aduc mereu aminte de vorbele de duh ale Catalinei din Miercurea Ciuc: "eu am pielea tabacita"- si ma gandesc la faptul ca daca e peste 0, e de bine.

din cauze enumerate mai sus, mi se pare aberant de cate ori se declanseaza centrala si il injur pe neamt care ocupa camera cu termostat. mi-am propus sa discut problema cu inginerul valcean si profit de ocazie chiar in aceasta dimineata.

stupoare: dom' inginer marturiseste ca el da drumul la centrala in fiecare dimineata, ca sa faca un pic de caldura cand iese de la dus. in clipa urmatoare a murit orice banuiala de barbatie in flacaul asta. ce-i drept, au contribuit la inmormantare urmatoarele: spuma pentru par carliontat Nivea, ceaiul de plante pentru slabit si cerealele Fitness din bucatarie si, sa nu uitam, hartia igienica Zewa in patru straturi, cat sa emboseze norisorii...

armata face bine! va spun eu! faceti armata!

2 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

Macar face pipi din picioare ???

evil.me spunea...

nu am de unde sa stiu. o sa-l intreb pe neamt. :)

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter