cum si-a dat Zanul cu firma-n cap

Sunt consumatoare inraita de branduri. Sunt consumatoare inraita de branduri clujene. Mi-am facut licenta din povestea Farmec, cascavalul nu-i cascaval ca Napolact, iar ursuletii tin de sete vara. Ma dau in vant si dupa Zan. Sunt consumatoare.

Zanul a venit acum patru ani si mi-a adus un minunat card euro<26. L-am purtat cu mine peste tot si i-am incredintat averile mele studentesti, pe care mi le-a administrat cu grija. M-a scutit de comisioane bancare si mi-a ocrotit agoniseala.

O data cu uzina, averile mele s-au mutat pe cardul de salariu si treptat, treptat am uitat de beneficiile cardului de la Zan. De suparare, Zanul a flencanit din bagheta si mi-a inghitit cardul in bancomat. A doua zi, am incercat sa-l eliberez. Zanul mi-a zis sa revin mai tarziu, pentru ca vrajitoarea nu era acolo, sa dezlege vraja.

Si m-am intors vineri dimineata, cand Zanul nu-si bause inca licoarea maronie. Suparat a inceput sa se rasteasca la mine si sa ma acuze ca mi-a expirat cardul si ca vrajitoarea a trebuit sa mi-l perforeze. Am cerut sa vad cardul si i-am demonstrat ca nu expirase. Mai avea trai lung pana in 2010. Atunci Zanul s-a suparat si mai tare si s-a rastit si mai rau la mine.

Eram precisa ca si Zanul are un sef. Si seful Zanului are un sef, ca sa nu mai vorbim de seful sefilor care e ANPC. Si m-am convins de asta cu un simplu mail intitulat reclamatie. Seful Zanului m-a sunat in mai putin de zece minute si si-a cerut scuze in numele echipei magice.

Astazi am fost sa semnez re-emiterea cardului si intre timp seful Zanului m-a asigurat ca o sa-mi restituie comisionul de la ghiseu. Zanul nu a avut curajul sa ma priveasca in ochi. Vrajitoarea suna si ea foarte spasita la telefon.

Mi-au revenit sentimentele de simpatie pentru Zan.

1 zi si tu ceva!:

evil.me spunea...

NOTA: Referirea este la Zanul de la agentia din Turnisor. In cazul in care aveti mare nevoie sa intrati acolo, va sugerez sa o luati usurel pe tanti vrajitoarea de la carduri. E un pic retardata. Am vazut-o din prima! Il inteleg si pe pseudo-Zan ca e cam iritat... cu asa colega...

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter