rock starul e un fotbalist care nu poate fugi!

lucrand o perioada pentru Imperium am avut marea sansa sa privesc mai de aproape oameni pe care multa vreme i-am admirat din public... am cunoscut artisti de valoare, care traiau de pe o zi pe alta, am cunoscut vedete fabricate peste noapte care cerseau banii de benzina, dar am cunoscut si artisti adevarati, care fac muzica numai din pasiune.

ce n-am apucat sa cunosc, insa, este categoria 'rock star', dar uite ca viata e generoasa cu mine!

doi tineri de seama mea au invatat sa cante la chitara de la o varsta frageda si chiar o fac bine... reproduc aproape orice balada care te-a incantat vreodata si au si piese proprii. ba chiar si-au facut formatie si au concerte in cluburi locale, pe care au primit si bani.

la un concert de-al lor, publicul este format din kinderi emo sau skateri, pe care kinderii de pe scena ii pun sa ingenuncheze la comanda, asa, de fun, iar ei executa cu o idolatrie nejustificata. mno, au si fani!

intr-o zi, liderul formatiei alcatuia o lista cu specificatii tehnice pentru viitoarele concerte. pe langa boxe, monitoare, cabluri si zdranganele, restul celor 5 pagini erau umplute cu bauturi alcoolice preferate, mobilier (modest... ikea, dar sa fie musai confortabil!) in cabina, backstage pass-uri pentru grouppies si... prezervative!

am ras o jumatate de ora, cat mi-a explicat ca sunt formatii, precum Foo Fighters, care trimit liste de 20 de pagini, unde includ si o maimuta care sa le serveasca fructele proaspete... ceea ce e normal! doar sunt staruri rock!

i-am povestit cum Foo Fighters au trecut deja prin ucenicia unei formatii cu istorie, prin sinuciderea liderului prea-iubit si probabil au ramas cu sechele netratate... s-a uitat in gol si mi-a reamintit ca destinul lui este limitat la varsta de 27 de ani... varsta optima pentru un rock star care intra in istorie! mda... oare de Mick Jagger cine o sa-si aminteasca?

mi-a trebuit o ora de clipuri Mircea Baniciu si Alexandru Andries sa-mi revin din greata. De cand sunt starurile rock fotbalisti analfabeti?

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter