mai europeni decat europenii?

alegerile pentru Parlamentul European au creat o valva costisitoare in toata uniunea, o valva menita sa mobilizeze la vot cetatenii. campanii de responsabilizare peste campanii electorale, caravane etc, etc...

am avut ocazia sa particip la o altfel de mobilizare, una foarte bine gandita, dar cu foarte putin succes. organizatii care au contact cu fondurile europene si-au prezentat programele si au vrut sa lamureasca cetatenii unde merg banii lor si de ce. dragut, dragut, daca acei putini cetateni care si-au rupt din timp sa viziteze cortul (pus cam dosit, ca piata centrala era ocupata de campaniile electorale) ar fi venit pentru altceva decat plase, pixuri, baloane si alte jucarele mocca.

ca sa vezi ca neamtul de astazi e la fel de civic precum il cunosti pe romanul pesedist!

intrebari? babele au venit sa scuipe pe democratia europeana, sa se imbuibe cu Haribo si sa planga de mila copiilor nenascuti ai patriei pentru lipsa de locuri de munca, datorata strainilor (norocul nostru a fost ca au vorbit in continuu si n-au apucat sa ne asculte accentul).

de unde sila si dezinteresul cetatenilor pentru ceea ce este exercitiul democratiei? oare vine din faptul ca politicienii nu sunt altceva decat ratatii scolii care au stiut unde sa pupe ca sa traiasca mai mult decat decent si fara responsabilitati...

am citit si eu numele alesilor nostri si m-am mirat ca le-am recunoscut mai pe toate ba chiar mi-a fost rusine! ce naiba o sa faca Becali la Bruxelles? oare cu cat plateste un translator?

2 zi si tu ceva!:

ioana spunea...

translator?!?! eu ma duc... sunt toleranta si nu ma pun cu tampitii1 i am perfect for the job!! dar stai ca el de fapt stie engleza... in case u were wondering!

evil.me spunea...

da... am citit ca el simte engleza in el...

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter