pentru ca suntem din lumea a treia...

la curs am intalnit o brazilianca trimisa de papa sa invete germana direct de la sursa, pentru doua luni (ca tot nu-si gasea jobul potrivit acasa...) si sa se pregateasca de un eventual trai decent in capitala Bosch, cu prietenul arian...

cum pe mine ma enerveaza MP-ele, nu am putut sa-i ignor atitudinea rasfatata, care mi-a lasat impresia acra de copil de magnat... dar am trecut (cu greu) peste si i-am pus intrebarile obisuite despre cultura de bastina si diferentele dintre brazilieni si nemti.

"cand vin la noi turisti din tarile dezvoltate, ne bucuram ca-n ziua de Craciun si le punem totul pe masa; prietenul meu a fost inselat de foarte multe ori, pentru ca e blond si vb portugheza cu accent nordic; cand am fost in Berlin, mi-au spus sa fiu atenta la geanta, ca nu e la fel de sigur ca in restul tarii, dar eu sunt obisnuita de acasa sa tin de geanta; coruptia e in floare, pentru ca suntem in lumea a treia"

surpriza! in Brazilia e ca in Romania!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter