D-na Udrea, lasati hergheliile- promovati kitchul!

Am avut marea sansa sa ascult imnul turismului romanesc. Nu mancasem inca, deci n-am reactionat violent la lalaiala eurovizionala care a aberat timp de mai bine de trei minute(am tot sperat ca o sa faca un sens lumd... dar nici vorba!).

Imbucurator este, insa, ca duduia blonda de la turism chiar vrea sa faca ceva... indiferent de scopurile personale. Si se intereseaza, si cauta nise interesante, precum circuitul de herghelii. Ce-i drept, circuitul de manastiri e old age, litoralul e o manea carpita-n fund si vanduta scump, iar restul? mai e ceva?

Nu cred ca mai are rost sa ma minunez in fata birocratiei dadatoare de bani "nevoiasilor" incompetenti, promovati cu succes de minunatul stat romanesc. Dar directia, oricat de proasta am zice cu totii ca este, e chiar buna!

Dar iata ca mai este! Doamna Udrea, cu tot respectul, va soptesc o nisa de succes: KITCHUL! Si iata si publicul:

Ieri am facut tot posibilul sa nu las Fruhlingfest-ul sa treaca fara sa-i fac o poza. Chestia asta, bianuala (toamna se numeste altfel:D), e un motiv in plus pentru nemti sa bea. Se intampla, in Stuttgart, pe malul Neckar-ului, intr-o parcare mare, mare...

Mi s-a spus sa nu ma astept la o minunatie, dar pot spune ca m-am simtit aproape ca acasa. Daca ar fi vorbit lumea macar ungureste...
Deci Fruhlingfest-ul este un balci cat Costinestiul, cu tot cu pitziponceli, cocalari, sectiune de chiloti si bretele de la prietenii chinezi, corturi cu bere si betivani si o gramada de bling-bling-uri ca la noi...








Asadar, doamna Udrea, eu zic sa investiti in continuare in reclama kitch-oasa, dar sa va ramana si de seminte si vata pe bat, sa aiba turistii ce cioflaii cand se dau in masinute in circuitul de balciuri cu iz de comunism fericit...

2 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

Nu te mai plange de imnul lu' Leana. Altii o duc si mai rau: http://www.youtube.com/watch?v=_tw7Gd9j7l4

evil.me spunea...

nu cred ca o duc mai rau... macar stii exact pentru ce te duci!

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter