de când e cool să citeşti?

Azi mi s-a spus că Lecturi Urbane este un eveniment pentru cei cărora le place să fie văzuţi citind. Cică mai nou este cool să creadă lumea despre tine că eşti cititor.

M-aş bucura să fie aşa.

Să mă îmbrâncească băeţaşii pe stradă pentru că erau cu ochii într-o carte. Poate să fie şi Coelho. Nu mă supăr!
Să stau la coadă la librărie.
Să nu găsesc loc la terasă pentru că lumea o arde cu orele lângă o cafea, cu o carte în mână.
Să se facă la anul un film Eu când vreau să citesc, citesc!
Să se apuce OTVu de citit exclusiv, senzaţional, în direct.
Să vorbească lumea în citate din cărţi, nu din Vanghelie.
Să se vândă colecţia Jurnalul Naţional sau Adevărul la semafor.
Să aud audiobooks la maxim în autobuz.

M-aş bucura să fim o ţară de cititori cool.

Până una, alta vreau să văd câţi cool-i se strâng sâmbătă, 29 mai, ora 13 în Piaţa Mare din Sibiu. Be there or be square! :)) Glumeam, noah!

5 zi si tu ceva!:

Iulian Pipas spunea...

Eu unul voi fi acolo, cu o carte în mână și câteva în rucsac, pentru prieteni. Fac plinul la mașină și aduc și câțiva prieteni ... și în Covasna se citește!

evil.me spunea...

Super!
Nu am fost niciodata in Covasna... dar parca as citi si acolo :D

Iulian Pipas spunea...

la Sibiu vin sa ma documentez ... apoi incerc si la noi ... sper sa reusim ...

evil.me spunea...

sper ca editia Sibiu sa fie un exemplu pozitiv :D
ne vedem sambata!

Anonim spunea...

Foarte frumos sambata. Felicitari.

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter