[live] vulturul se indoapa!

Pentru Cata, un designer faimos din Sibiu, care se plangea ca nu mai scriu nimic sa-l binedispuna...

Transmit live de la Marea Mancariada
Norocul nemancatilor ca frate-meu ca nu citeste nimeni blogul meu de la hotelul al carui nume nu-l dau, din considerente de confidentialitate si profit burtos pentru ei... dar sa vin cu lamuriri:

Frate-meu putea sa jure ca e singurul drd. ing. din capitala care se baga la bufeturi mai fancy, ca alea organizate la evenimente cu oameni imbracati frumos, de fapt- chiar la alea. Dar azi, cand a depus efortul deosebit de a-si lua tricoul cu fata in fata si si-a sters de praf si noroace adidasii din colectia Cora, premeditat de ieri cand a vazut afisul conferintei, a avut socul de a se trezi cu o mana de concurenta care nu facea nota discordanta cu peisajul in materie vestimentara.

Se poate spune ca e un trend, nu? Asa ca i-am spus Marea Mancariada.

Am primit legatura telefonica la fata locului de unde frate-meu imi relateaza mie si eu dau mai departe mamei noastre si inca unei cititoare de care am aflat azi (multumesc, Ioneque uite-aici stire de mare angajament jurnalistic). Si de aia am zis ca-i live... pentru ca este, nu-i asa?

Asadar, meniul zilei cuprinde, din cate a putut frate-meu sa apuce: peste obisnuit, de criza; prajituri bune; salata de fructe... pentru bautura, mai astept sa identifice localizarea

In acest moment, se lucreaza la o documentare fotografica, avand in vedere ca frate-meu e dotat cu un Nokia cu lanterna, care scoate doar ochi rosii, s-a dus sa-si faca poze cu ceilalti nemancati pe care ii tradeaza acum blitzul de la iphone. Promit sa vin si cu poze, daca-mi trimite. Cum sa nu iubesti Internetul?


UPDATE: 1. nem poze. ma gandesc serios sa dau drumul la o linie de donatii pentru dotarea corespunzatoare a urmatorului eveniment MM
2. cica a fost mai multa mancare ieri, cand frate-meu, pe care o sa-l numesc de acum reporterul de serviciu- adica RS, a ajuns cand se racise deja.
3. bautura nu era... pentru ca RS nu a gasit si eu am incredere in el! :)
se pare ca era eveniment de bugetari acesta...
Intrebat cum poate aprecia captura de azi, RS a declarat: "Sper sa nu mi se aplece de la peste."

Din culise: cred ca mama o sa aiba aceeasi reactie dupa ce-mi deschide blogul, ca atunci cand am scris amandoi un mesaj de multumire public sub fereastra bucatariei, dar asta e un alt subiect, pentru zile mai plictisitoare...

Concluzie: Multumiri RS pentru daruire si curaj! Astept si alte relatari.

4 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

Chinezule, nu crezi ca merit si o carte de bucate?

Anonim spunea...

mancare bah!! lasa ca e mai bine fara poze... ca altfel cine stie ce idei ne mai veneau :D

ionut spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ionut spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter