eu cand vreau sa merg la film, download-ez

Dacă vroiam să văd pe o pânză albă ce văd pe stradă, aş fi înţeles de ce filmul ăsta a luat premiul pentru cel mai bun documentar... documentar era, nu?

Mi-e greaţa cât graniţele ţării de la imaginile ălea mişcate... de zici că filmau zebre pentru NG... de fapt, tot pe acolo... cu dialoguri de filme cu Van Damme (care nu se mai poartă, apropos!)... pe alocuri cuvinte porcoase, să se râdă tot ţăranu care a auzit că se dă film cu văru-su din pârnaie... un fir epic presărat cu întrebări ipotetice de genul: cu ce plăteşte cafeaua fetei, dacă doar ce a evadat din închisoare... cu pauzele ălea imbecile şi uitatul lung în ochi, din economie de fundal sonor...

Eu cred că străinii ne-au dat premiu pentru efortul de a ţine, totuşi, câteva exemplare în închisoare şi nu-i trimitem chiar pe toţi la ei...

deci era documentar, nu?
Eu n-o să fac practica la închisoare niciodată!

Ah! Şi de ce aş prefera să-l văd pe calculator? Păi pentru că Cinema Arta se dă peste cap să ieşi de acolo cu o greaţă maximă pentru experienţa colectivă.

2 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

Mie mi-a placut. Asta si pentru ca in timpul vizionarii am primit permanent explicatii din partea unui expert in ale puscariei, care mi-a confirmat autenticitatea trairilor personajelor ("si pe Blondu' tot asa il smardoiau, ca sa n-aiba pretentii in celula").

Nu are importanta ca e filmat de pe pickhammer, conteaza cu cine il urmaresti :)

evil.me spunea...

da. eu nu am avut norocul asta :(

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter