banii dvs. sunt in siguranta la noi!

am fost sa inchid un cont la BCR, dar simt ca am facut o mare greseala. banca asta mi se pare din ce in ce mai sigura. mai ales in vreme de criza mondiala.

Sucursala din Sibiu are un sediu destul de impunator ca marime si ca... spatiu. cladirea pare atat de pustie si de usor de urmarit, incat paznicul nici nu trebuie sa se ridice de pe scaunul pufos ca sa aiba totul in grija.

poate de aceea pe scarile alunecoase din interior se rostogolea un catel negru, cu o labuta alba. de fund i se lipise o guma de mestecat, semn ca a studit ceva timp piata si pe afara. am ras si l-am mangaiat, ceea ce l-a facut sa ma urmareasca. e clar ca ma suspecta de ganduri necurate, cum ar fi scarpinatul pe burta sau dupa urechi. era musai sa stea langa mine.
doamnele bine de la ghiseu s-au inmuiat si ele si i-au dat un colt de sandwich. toata lumea a stat cu ochii pe catel. toata lumea, in afara de paza.

prezenta lui acolo parea atat de naturala, pe cat era de curioasa. ce-i drept, exemplarul era simpatic foc si mai stia si faza cu privirea inocenta, care te da pe spate... il felicit pe gogonel, ca si-a gasit casa buna! cand mai creste poate sa-i ia cu succes locul paznicului. macar el miroase dusmanul de la intrare, chiar daca nu-l vede!

asa ca stati linistiti, dragi clienti, banii dvs. sunt in siguranta la BCR. toti hotii se feresc de pureci!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter