cu ganduri de emigrare

ieri, in autobuz, patru tineri cocalari imparteau o sticla de votka si impresii cocalaresti despre viata dura, de cartier. o batrana ii atentioneaza asupra poluarii fonice si ca rezultat isi imbunatateste vocabularul burlesc.

astazi, am votat fotografia postata de un prieten pe sibiu standard si m-am uitat si pe concurenta. cele mai multe comentarii (si un numar considerabil de voturi) le avea poza unui cuplu mitzi-pitzi-cocalarus, dansand pe versuri si muzica de gutza (am dedus din pozitia corpurilor: el in genunchi, ea pe spate).

tot astazi, cand m-am incaltat in cizme alunecoase si a nins frumos, dar la fel de alunecos, am evitat o rapa, optand pentru podul peste soseaua Alba Iulia. dupa 8 ore de uzina si cu un pronuntat efect de paracetamol, stateam bine la capitolul curaj si determinare. asadar, am incercat un scenariu de Bond girl si am sarit gaurile din "trotuarul "special amenajat pe langa sinele suspendate, pentru idiotii de pietoni care aluneca... niciun tractor sau tir de sub nu a avut de suferit.

exemplele continua... pana in 16 februarie, ora 10, cand o sa fiu in aeroportul din Stuttgart. e oficial!



0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter