asa, de 1 aprilie, un banc de la UE

UE a zis sa fie "corectitudine politica" si s-a facut "corectitudine politica"! Si a fost bine, ca "negrii" s-au numit "colorati", "domnisoarele"- "doamne" si in multe privinte religia s-a bagat sub pres, sa nu devina o "problema sociala"... mie mi s-a parut ok de la mine din sat, din Romania, unde un "colorat" e pus sa zambeasca, sa vezi daca si el are tot atatia dinti, sau italienii sunt primiti cu bratele pitziponcesti deschise, ca aduc bani...

La ei in sat, la nemti, "corectitudinea politica" e litera de lege... o lege care ii da dreptul femeii sa ragaie ca un barbat... ba chiar i se cere sa o faca!

probabil cel mai mare soc de natura culturala pe care l-am suferit aici a fost de 8 martie. Desi e o zi internationala, a femeii, care la noi se leaga de ziua mamelor, din motive de economie de zile, ca restul sunt sarbatori religioase... asadar, in ciuda caracterului international care te face sa crezi ca o sa vezi macar o floare in ziua aia, oriunde te-ai afla (in Europa)... keine Blume! nimic din ceea ce in cultura noastra te face sa te simti apreciata macar intr-o zi din an! si nu pentru ca nu stiu de ziua asta, dar pur si simplu nu-i acorda importanta!

am zis ca mno.. e doar o zi, no biggie! dar apoi am inceput sa observ comportamentul barbatilor... si nu ma refer la turcii care aici sunt cocalarii nemtilor... ma refer strict la barbatii nemti si la contactul lor cu femeile.

scena 1: intr-un restaurant spaniol, o gitana vinde trandafiri printre mese. singurul cumparator e un asiatic europenizat care vrea sa impresioneze o alta naturalizata!, in ciuda faptului ca se afla in compania a doua femei si a achizitionat o singura floare! nemtii se uita urat la el, ca si cand ar fi batut-o pe femeie!

scena 2: in metrou, doi tipi ignora complet o fata, care pare sa fie cu ei. la urmatoarea statie, unul dintre ei coboara, urmat in fuga de duduie... cativa pasi mai incolo, se tin de mana...

scena 3: o pitipoanca trece pe strada lasand o dara de parfum scump. arata ca o adevarata pitipoanca, motiv pentru care pana si eu o urmaresc... adica incerc sa-i inteleg pe cocalarii care saliveaza in urma ei... doar cocalarii, pentru ca nemtii nici macar nu ridica privirea sticloasa.

scena 4, care se tot repeta: o singura data mi s-a acordat prioritate in fata unei usi! si asta pentru ca am uitat subit cum e sa lasi de la tine si nu m-am oprit sa-mi cer "drepturile"...

nu stiu cum se face, dar "corectitudinea politica" a nemtilor, fata de femei s-a transformat intr-o frustrare maximala... caci:

scena 5: un batranel iese lingandu-si buzele...dintr-un sex shop cu video watching! de fapt, aceste shopuri sunt mai dese decat alimentarele in Stuttgart si par a fi non-stop.

cavalerismul a murit. traiasca "corectitudinea politica"!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter