de ce nu stiu nimic despre noi?

Recunosc! Nu stiu multe lucruri despre fiecare tara europeana, dar pot macar sa o arat pe harta, sa-i numesc orasul-capitala, iar despre stereotipuri- nu mai vorbesc!

De ce eu stiu asta, iar ei nu stiu nici macar ce limba vorbesc eu? Pentru a nu-i intereseaza! De ce eu ma grabesc sa ma numesc europeanca, iar un englez se grabeste sa-mi spuna ca in UK nimeni nu se considera european? Pentru ca oricine stie unde e UK, pe cand Romania suna exotic!

De ce romanii-sasi, placati de ceva vreme in Germania incearca sa-si aduca aminte romana? Pentru ca e mai usor decat sa invete italiana de la 0... si pentru ca, intamplator, Romania chiar este in UE! De ce spun eu ca sunt din Sibiu? Pentru ca macar mai am o speranta ca o sa stie ce e aia Capitala Culturala Europeana, decat sa le dau sansa sa faca o gafa gen Craiova-Cracovia!

De ce mancarea romaneasca a avut cel mai bun impact la seara romaneasca? Poate pentru ca traim intr-o societate consumatorista, de unde ne cumparam carti dupa culoarea copertilor, ascultam muzica promovata la radio, judecam filmele dupa standardul Hollywood... s.a.m.d.

De ce nu o sa se schimbe asta? Pentru ca indivizii nu au niciun impact in comparatie cu monstrii media! iar indivizii care vor sa schimbe ceva se pierd in marea de produsi media...

macar sud-africanca o sa faca salata de vinete acasa! daca o sa spuna si de unde stie reteta? nu bag mana in foc!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter