am plantat copaci... pe valea sapunului

Am omis sa povestesc despre evenimentul de sambata trecuta, dar putin PR nu strica acum, in ajunul celei de-a doua actiuni Leo Sibiu si AEGEE Sibiu.

Cum spuneam: am plantat copaci. Un Georgel, un Sorin, un Ionut, un Bogdan, un Red's (pe locul unde a cazut la datorie o sticla), un Titel, un Fanel si alti doi, pe care i-am infipt in gropile altora si nu am putut sa-i si botezam, ca nu se cade...

Voluntariatul este o experienta minunata, daca nu ati incercat pana acum. Iti da o satisfactie aparte, pe care nu o intalnesti la job, acasa, pe strada sau in mall. Iti da satisfactia unui cadou pe care ti-l faci tie (exclus MP si cocalari). Nu stiu daca o sa ma lafai vreodata la umbra teilor alora., scuipand samanta si band Bucegi cu baetzii. Nu stiu nici daca o sa reziste in fata cartierului de vile care se ridica peste paraiasul ala. (Sincer, la cati chiloti desirati, pet-uri de bere si ramasite de amor stricat salasluiau pe buca vaii, ma incapatanez sa cred ca Georgel o sa adaposteasca viitoare violuri si orgii nocturne.)

Stiu doar ca vreo douazeci de nebuni au convins cu greu autoritatile sa-i lase sa le faca treaba si si-au donat timpul si muschii pentru un principiu: Yes, we can! Si s-au ridicat acolo Georgei si Titei, martori ai fortei voluntariatului si a gandirii altruiste.

Daca vreti sa botezati si voi un tei sau un salcam, treceti sambata asta, de dimineata, pe la 9, prin Strand, la intersectia Maramuresului cu Dimitrie Cantemir.



0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter