Program de birou pt MP

7:57- proptesc tractorul lipit de masina prostului care o sa ma caute pana o sa i se acreasca. bine ca ma tin franele la tractor. stie papi ce-mi alege, dar culoarea e secretul meu! ;)

7:59- imi iau avant, fac triplu salt, doua suruburi in aer si aterizez pe condica. avantul imi ajunge cat sa urc si etajele pana la birou. las usa deschisa, sa o inchida prostul care vine dupa mine.

8:00- gandesc

9:00- ma disculp. nu stiu pt ce, dar EU nu am fost acolo. si voi sunteti niste tute toate, fata, ca nu ati invatat nimic de la mine!

9:21- sun sa vad ce face baby. si... s-a kkt? cat? ce a mancat? pai tot kkt? l-ati decojit?

10:00- ce mananc? ntz! tot d'alea? lasa, fata ca eu ma duc la Mac, sa ma vada lumea...

12:00- gandesc. trebuie sa-mi mai vina o idee tampita sa le dau prostilor ceva de facut.

14:00- nu ma suna nimeni. hai sa sun sa vad la ce sedinta ma duc. nu se poate sa nu ma duc azi la o sedinta!

14:30- sun sa vad ce face baby. a dormit? ce viseaza? da-mi-l la telefon? cat mai doarme?

15:00- am chef de o tigara! uff! ce de treaba am! Si prostii astia nu fac nimic!hai, fata, sa barfim cu gagicile in buda, pe ciuci!

15:30- uite ce chestie extraordinara mi-a trecut prin cap! prostilor, fiti atenti la mine si venerati-mi ideea! ati notat?

16:20- prostilor, uite inca ceva de facut. sa terminati ASTAZI! ca maine vreau sa am biroul plin de hartii de ignorat! nu stii niciodata cine intra si sa nu am biroul gol!

17:30- oare am ramas ultima? sa nu uit sa zambesc la camera!

2 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

Viitoare MP ?!
http://www.youtube.com/watch?v=u9tjNM7a6XM&feature=related

evil.me spunea...

daca e tipa cu 51 de obiecte din casa, NU. Pare mai mult o viitoare victima a muzicii deprimante. si sa fim seriosi... din 51 de lucruri, niciunul nu a fost o oglinda!

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter