bunul simt e subiectiv, la fel ca legile umane

M-am uitat ieri la Sherlock Holmes, varianta terente, desigur, si din cinci in cinci minute m-am chinuit sa citesc avertismentul scris cu 5, care imi spunea ca sunt direct responsabila de continutul cd-ului si ca o sa ma gaseasca si-n gaura de sarpe. Deci: deoarece nu posedam niciun cd, m-am spalat pe maini de orice reponsabilitate. N-am furat eu, iar cel care a furat, a dat mai departe marinimos, cu viteza combinata a uploadului si a downloadului.

"Consumand individual dai dovada de un caracter aparte"- a scris un prieten pe peretii crasmei in care se perindau liceeni ratati si babalaci tablagii fumatori de Snagov. Pentru cine?

Prima data cand m-a carat bunica-mea la spovedanie, am fost instruita sa spun tot ce am considerat impotriva legilor sfinte. Asa ca am marturisit cum copiam la lucrarile de control la biologie. Popa a ras dezamagit de lipsa de importanta sociala a informatiei primite, si-a zis ca asta o sa tot fac, pana termin scoala.

Daca nu scuip pe jos si nu injur in autobuz, bunul meu simt e mai bun ca al altuia sau pur si simplu limitele difera de la om la om?

1 zi si tu ceva!:

evil.me spunea...

mi-a placut. dar poate am avut si dispozitia potrivita. nu este genial, dar imi place genul...

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter