am schimbat uzina pe o casa si pe MP cu o catea flufoasa

Sunt copiraităr [adica scriu texte comerciale, nu lucrez la xerox]. Visam la jobul asta de cand citeam prin facultate povesti cu printi betivani care fac bani sa beseasca in birou si sa scoata dume platite bine. Nu-i chiar ca-n povesti, dar e incomparabil mai bine ca la uzina.

Am numai colegi. Am experimentat traiul cu ingineri in casa... era momentul sa vad si cum se comporta la lucru. Cu toate astea, nu sunt chiar singura aparitie feminina...
Avem caine- o mioriticuta nebuna si mumoasa, pe care o s-o scot curand la produs pe centru, ca trebuie sa platesc nota la curatatorie de cate ori imi umple haina de noroi sarind pe mine...

Ok, sunt singura bipeda cu grai articulat. Si e interesant sa nu auzi: de unde ti-ai luat asta? De azi tin cura. Baby a ragait fara incurajari... Sau sa nu ai tot timpul un catalog Avon/ Oriflame/ Amway si alte MLMuri in birou! De abea astept sa-i aud plangandu-se de 14 feb si 1-8 martie!!!

Pana acum m-am acomodat cu ei mai mult decat ei cu mine. Mai ales contabilul, care face mai mult efort sa gaseasca apelative gen domnisoara! decat sa-mi retina numele... :)

M-am intors in Sibiu pana la noi miscari... :D

1 zi si tu ceva!:

copilANDRA spunea...

daca ai nevoie urgenta de cataloage avon/oriflame, le gasesti oricand si online ;))

[asta-ti zice o mica pasionata infocata de rasfoit bilunar prin reviste si cugetat la nemurirea rujului]

de exemplu: http://ro.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml

(eco is the way to go)

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter