sa traiesti ca la Pitesti... adica bine

Cand ii spui omului sa se simta ca acasa, risti sa afli prea multe detalii despre tabieturile lui casnice. Si cand persoana in cauza este din rasa inginereasca, o sa ai ocazia unica de a intra in universul ei lipsit de inhibitii.

Povesteam cu frate-meu despre scame in buric si scarpinatul intre des'te... din seria discutiilor intelectuale cu care ma rasfata frecvent mentorul meu spiritual [si nici nu e ziua lui... sa zicem ca e de Dragobete], cand mi-a aruncat pe tava o istorioara intrigant de inginereasca despre unul dintre colegii lui pitesteni.

Cand am vazut episodul WOW din South Park nu mi-am imaginat ca viata pe care unii o traiesc in beciul luminat cu un monitor, construind un alter ego virtual, o poti extinde cu succes si lucrand la o firma respectabila [inca mai astept mita sa nu-i dau numele]. Dar vorba-ceea: viata bate filmul!

Inginerul anonim [pana la noi instructiuni] poseda, ca orice secretara care se respecta, o a doua pereche de incaltari, special pastrate in sertar pentru fataitul fustei prin birou. Pana acum e ok, dar daca stai sa te gandesti ca Dumnezeu nu l-a inzestrat pe inginerul nostru cu o pereche de picioare pana in gat, care sa fataie posteriorul unduios printre colegi, o sa stii si de ce perechea de incaltari nu este tocmai office, ci uber-casual. Mai precis, individul poarta papuci.

Daaaaaaa! Reintorcandu-ne la scarpinatul intre des'te, m-am interesat de formatul papucilor... daca sunt flipflopsi, adica varianta papuceaca de ata in cur... as fi pariat macar pe un fetis ingineresc... dar nu! papucii sunt obisnuitii slapi de plaja, pe care ii asorteaza cu un breton negru la degetele alungite cu o pedichiura neretusata. Deci nu poarta nici sosete. de cand a vazut la Euforia ca sandalele si papucii nu se amesteca bine cu textile. Presupun ca este primul care se plange de caldura... asta cand nu-si ridica membrele inferioare pe birou, spre admiratia vecinilor invidiosi ca ei n-au luat ad literam prima campanie basesciana.

Fac apel, pe aceasta cale, la bunavointa celor care o sa-mi trimita si o captura vizuala a fenomenului... merita un pic de publicitate, nu?

7 zi si tu ceva!:

ionut spunea...

Cu caldura se descurca foarte usor - pur si simplu nu mai poarta nici papuci.

Promit ca vin si cu niste poze paparazzi.

evil.me spunea...

e criza! face economie la piatra ponce... in curand la brainstorming o sa propuna o mocheta mai moale...
saru-mana!

ionut spunea...

...intre timp gasii o scama verde in buric... hmm ... ciudat pentru ca tricoul de pe mine e gri.

evil.me spunea...

scama eco... sa nu zicem ca s-a inverzit de la impactul cu mediul...

ionut spunea...

alta varianta ar fi sa-mi puta rau de tot buricul - nu stiu ca nu pot sa ma aplec pana acolo.

ioana spunea...

fantastic baiet!

evil.me spunea...

@ioana: ingineru sau frate-meu?
ce-i drept, amandoi sunt ingineri!

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter