nici familia nu ma mai sustine

... ii parasc oficial, sa-i stie Protectia Copilului:

mami: www.jeg.ro ma tine frate-tu la curent cu noul sau guru
memyselfandI: daaaaaaaa
memyselfandI: l-am injectat

dupa vreo 10 minute...

memyselfandI: nuuuuuuuuu
memyselfandI: promite-mi ca o sa ma uibesti tot pe mine mai mult
memyselfandI: ca cea mai buna scriitoare de bloguri
memyselfandI: promite-mi, promite-mi, promite-mi
memyselfandI: si nu doar ca esti mama mea
mami: m-a parat frate-tu?
memyselfandI: da
mami: pai il compara cu musatescu din care citesc eu la culcare
mami: si i-am zis ca ala nu ne trimitea, totusi, in p..a
mami: dar ma captiva
memyselfandI: era cenzurat de ceauseasca
memyselfandI: care vroia sa intre ea prima in toate
mami: ia te uita e mai mare cu 2 zile ca tine
mami: e nascut pe 20 iul 1985
memyselfandI: una
memyselfandI: eu sunt pe 21
memyselfandI: uff
memyselfandI: deja m-ai uitata
mami: asa e, scuze
memyselfandI: nu ma mai iubeeeeesti
mami: ba da, mamica, dar te compar, ce sa fac
memyselfandI: nu ma ajuti
memyselfandI: am intrat in criza de personalitate
memyselfandI: si e vina familiei
mami: totdeauna
memyselfandI: ma consolez cu faptul ca tati nu l-ar intelege nici pe jumatate cat ma intelege pe mine
mami: aci ai nimerit-o

consider aceasta conversatie o dezmostenire de la dreptul mezinului asupra laudei neconditionate. o sa ma apuc sa o cersesc printre straini... asta mi-e soarta crunta! :((

Update 1:
mami: sunt aici dar m-am facut invisible

ca sa vedeti cu cine am de-a face!

update 2:
memyselfandI: http://memyselfandcris.blogspot.com/
memyselfandI: sa te astepti la o vizita de la organele indreptatite
mami: in bloguri sa ne batem, sau in ciorapi sa ne mirosim
memyselfandI: vezi ca esti pe post...
mami: refuz cu obstinatie sa mai continui aceasta conversatie
mami is typing a message.
mami: tehnica mi-e potrivnica

ceea ce mami nu stie este ca nu mai postez in continuare... dar o las sa-si aleaga cuvintele... doar nu mi se zice antisocial degeaba! :P

2 zi si tu ceva!:

cata spunea...

NU ESTI NORMALA DRAGA MEA!!!

evil.me spunea...

de la tine vine ca un compliment! :) apreciez! :P

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter