nivelul fricaciunilor e in crestere

Da! stiu de evenimentul de la scoala din apropiere de Stuttgart! mai stiu si ca evenimente de genul se intampla tot mai des, asa ca proximitatea nu e chiar un motiv sa imi exprim temeri accentuate...

pentru cine nu stie, "fricaciune" se traduce "freak", adica "ciudat". si da, e plin de ei! problema care m-a ingrijorat este ca toata lumea ma judeca pe mine daca ma uit ciudat la fricaciuni! adica poate sa treaca nebuni, punkeri jegosi, o maimuta pe bicicleta prin fata oamenilor astora si ei nu vor remarca decat faptul ca eu ma uit crucis la fapturile enumerate.

e o mare acceptare aici. atat de mare, ca nu stii niciodata cand o sa se sparga buba. adica inteleg ca inca isi mai poarta crucea pentru chestiile nasoale din trecutul nu foarte indepartat, dar chiar sa se obisnuiasca cu ideea ca fiecare e liber sa umble in patru labe si sa latre, daca asta il face sa se simta bine, mi se pare un pic extrem! intr-adevar, daca nu le deranjezi spatiul intim (care la ei e destul de mare), poti sa-ti dai linistit foc la chiloti si sa chemi pompierii! nu o sa se uite la tine prea insistent.

azi, in tramvai, niste duzi latrau cam tare... si nici macar nu erau obisnuitii cocalari turci, ci duzi de-ai lor... numai ca un pic retardati. mi-am luat atitudinea de localnic si i-am ignorat. tipa din fata mea, nu- s-a uitat in directia lor. au inconjurat-o si au inceput sa danseze in jurul ei. tipa a coborat la urmatoarea statie. eu am stat cu sufletul la gura, pana au coborat si ei... apoi m-am relaxat...

... si asa, relaxata, am ras un pic rusinata cand o tanti cu strabism imi explica ceva in germana... la inceput am crezut ca imi zice sa nu stau asa aproape de semnalul de alarma... apoi m-am gandit ca ar fi frumos sa-i spun sa nu se mai deranjeze, ca nu inteleg... "I'm sorry, I don't undestand German."... ma pune sa repet de doua ori, si o fac intrebandu-ma, in acelasi timp, daca tanti nu e vecina cu duzii... dar intelege si rasuflu usurata... ba chiar incearca sa-mi explice in engleza: "there a Christmas tree. ja, ja... fallen. a Christmas tree". Duuuuuuuude!

ah! si de parca asta nu era de ajuns... gradina nemtilor se intregeste cu importuri. am contactat - tot din nevoia polonezei de a socializa... nu stiu ce-i cu fata asta!- un dude evs, spaniol. dupa prima teapa, cand ne-am ratat la ora si locul stabilite, ne-a trimis o poza cu locul, sa fie sigur ca stim unde eram... apoi ne-a trimis o poza cu el... sa-l vedem data viitoare... ma rog... asta in vreo 5 mailuri, in care mai ca nu ne-a acuzat ca-l mintim. la a doua strigare, ne spune ca lui nu-i convine ora 7, ca el trebuie sa fie acasa, sa manance atunci... apoi ne invoca motivul Europeanului, care simte nevoia sa petreaca vineri noaptea. Duuuuuuuude!

va tin la curent!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter