this place is so cheap!!!

mda... am prins si eu perioade de reduceri, cand mi-am luat blugi cu 5 euro sau am gasit banane la pret de mere padurete romanesti... dar daca stai sa-ti raportezi fiecare cent in leutzi asudati, constati cu groaza ca in Germania nu poti sa traiesti decat cu salariul nemtesc. dap! ca daca la noi iti permiti, ca student sa iesi in weekend chiar si daca don Titi a facut pita cu fasole 4 lei, aici iesi decent cu o bere de la supermarket bauta pe strada (da, aici se poate!) cu amicii, decat sa dai 3,5- 5 euro pe o halba de pishwasser care iti aminteste de sosetele innegrite si uitate pe pat... ah! si daca ai ceva skill de barman, poti sa faci si un mic cocktail la umbra copacului... prietenii o sa te aprecieze!

cel mai greu ti-e atunci cand dai de tineri ca Saili (cred ca asa o cheama)... o finlandeza de 20 de ani, care a plecat de acasa sa faca un evs in Germania, pt ca e in mijlocul Europei si poti sa ajungi usor oriunde... ne-am intalnit cu ea, pentru ca am insistat sa cunoastem lume noua... ne-a carat in crasma ei preferata, sa bem cider, ca ei ii aminteste de casa... blondutza simpatica pare mai isteata decat la prima vedere. e dezarmanta sinceritatea oamenilor care par sa le aiba pe toate! stau si ma gandesc la ce fac romanii la 20 de ani. ah, da! dau la facultate, sa le inchida gurile parintilor, apoi intra in starea continua de betie, ca sa mahmureaasca pe la 24, cand termina studiile si se angajeaza sau continua betia cu un master, ceva...

aham! deci asta inseamna sa o duci bine! ti se trezeste pofta de calatorit, de socializat, de cunoscut alte culturi... de proiecte, de voluntariat... de gasit un sens vietii, altul decat procreerea...

la 20 de ani, tipa pare mai pregatita de viata decat orice candidat la facultate. pana atunci, se bucura, insa de viata ieftina din Germania...

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter