sfaturi pentru un par ...

ce uraste un antisocial cel mai mult?... un hiper social!
Sunt unele meserii din care castigi socializand. Vanzari, de exemplu. Ce vinzi? Pai mie astazi mi s-a vandut parul. Parul meu.

Antisociala cum sunt, nu suport sa raspund la o mie de intrebari personale unor oameni necunoscuti, mai ales cand acestia se joaca de-a meseria in capul meu.

Pe scurt, am fost sa ma tund astazi. Asa, spontan, cum mi se intampla mie atunci cand vreau neaparat sa ma auto-distrug. Am intrat in prima pravalie de cartier si m-am indreptat catre prima doamna respectabila care stiam sigur ca isi va bate joc de mine.

Imi imaginez ca eu sunt antisociala pentru ca nu ma mananca niciodata limba sa scot sunete legate pe gura in orice moment de plictiseala. Nu si tanti. Tanti este hiper-sociala. O hiper-sociala care insista in sociabilitate cu nadejdea unui cautator de comori care tine in mana o harta dezmembrata.

As fi dat orice sa nu aflu ca fiul ei, chelner intr-o pizzerie centrala castiga mai mult decat mine, pe mai putine ore, sau ca a fi inghitit de gaura neagra cea mult mediatizata este la fel de probabil ca un accident rutier.

Dar pentru ca am aflat, am primit drept bonus si sfaturi de viata lunga legate de bogatia capilara. Si cum sfatul venea din verificari certe si testari personale ale efectului de cola in par, nu ma pot indoi de faptul ca samponul si produsele cosmetice subtiaza firul si singura metoda care nu da gres este sa te speli o singura data pe saptamana, in restul timpului putand sa te bucuri de luciul natural, produs cu spor si indemanare.

Ma intreb ce i-ar fi raspuns o MP... Eu i-am lasat bacsis, sa taca!

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter