a venit frigul!

mi-am dat seama dupa linistea din fata blocului. Nu mai este de stat in maieu cu muschi, rascracit pe scuter, la spart samanta cu baetzii. Gata! Ultima data cand am auzit pitipoance urland in timp ce se impiedicau sa nu le prinda baetzii, erau 25 de grade la 12 noaptea. Acum se pune de o tabla in beci, unde sunt si tevi daca prinzi o pitipoanca ametita de aburii productiei limitate a vecinilor, sa-ti danseze din buric...
Toamna-iarna mode... clar!

Am vazut chiar si oameni care se incalzesc in mijlocul de transport. Cu bere. Este un mod bun de a te face remarcat acum, cand lumea s-a obisnuit cu taranii galagiosi.

Ati observat ca manelistii/taranii/cocalarii umbla in echipe de cate doi? E normal, unul trebuie sa tina telefonul in mana, cu sunetul dat la max, in timp ce al doilea trebuie sa dea din maini si sa abordeze pitipoance pe trotuar.

Este minunat frigul! Poate le ingheata lcd-urile cocalarilor si nu mai aud manele care ma inconjoara.

Astazi este 11.09 sau 9.11 pentru Chuck Norris. Ma intreb cand termina Carabulea turnuletele alea? sa apuce sa angajeze toti cocalarii, sa-i bage acolo, sa ma apuc de cursuri de pilotaj...

2 zi si tu ceva!:

bushu spunea...

Mie imi plac cocalarii aia care merg cinci sau sase sa-si cumpere unul din ei o pereche de adidasi.

evil.me spunea...

Shoppingul, pt cocalari si MP nu este un sport de echipa, ci o activitate de grup care sporeste numarul de afisari ale toalelor de firma. 1-0 branduri-tarani

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter