3 ore pana incalc sistemul

Nu ma numar printre cei care circula fara bilet. Am primit o amenda prin clasa a 7-a si a fost mare scandal in familia mea excesiv de corecta (sechele securiste). De atunci, nu numai ca mi-e frica sa circul fara bilet in mijlocul de transport in comun, dar simt ca port ghinion si celor care circula fara bilet cu mine.

Ma numar, totusi, printre cei care isi composteaza biletul si apoi se enerveaza ca nu i-a controlat nimeni. Nu sunt corecta, ci fac parte din sistem. Si din cand in cand, incerc sa mai ocolesc sistemul.

Aseara am hotarat sa circul fara bilet. Nu este prima data. Am mai facut chestia asta seara sau duminica. E un sport extrem si probabil ca mai consumi si din calorii, chiar mai multe decat mergand pe jos... Stiu ca nu ma va controla nimeni, dar pentru asta stau lipita de usa, sa vad in intuneric daca ma asteapta un "vestos" in statie. Nimeni. Phiuu!

Aseara am hotarat sa nu cobor la Universitate, ci sa mai merg o statie, pana la Tetru. Nu era cine stie ce... In autobuz mai erau 3 persoane. Hai serios... chiar nu faci profit daca te urci acum. Eram linistita si ma gandeam la ziua chinuitoare pe care o petrecusem la uzina. Nici pe vestosi nu i-am vazut la timp. Au venit, mi-au cerut buletinul si mi-au scuipat o hartie roz. Chestia asta m-a ingrozit mai mult decat ideea in sine.

Am luat petecul de voma vestoasa si mi-am continuat drumul studiind-o. Mi-am dat seama ca nu am semnat nicaieri. Din cate am invatat in viata, ce nu semnezi, nu recunosti... Am studiat-o si mai indeaproape.

Stiam ca poza mea din buletin este pentru multi tulburatoare. Stiu si ca un vestos nu are mai mult de 4 clase. Dar ceea ce ma nedumireste este cum poti sa confunzi Craiova cu Sibiu? Deci mi-au gresit si adresa.

Si acum ma intreb: cum sa nu incalc sistemul neplatind amenda???

4 zi si tu ceva!:

Sorin Vulcu spunea...

frank, stiu io...te muti in cluj si te mariti. E planu perfect pix...jur!

evil.me spunea...

pix, MAINE. stai sa-mi dau demisia de la uzina!

matei spunea...

acuma m-o lovit. de-aia nu te-am mai vazut de luni? sau te-o sechestrat controlorii?....am pierdut contactul cu realitatea de fapt...uzina masii

evil.me spunea...

demisia mai dureaza un pic... in the meantime, cha cha cha

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter