zi de tinut piept caniculei

aproape ca am evitat strandul vara asta. este de inteles, avand in vedere ca exista un singur astfel de loc in care MPs si cocalarii din urbe isi pot expune trupurile lucrate zilnic.

astazi am cedat sub presiunea caldurii si a plictiselii de duminica. mi-am luat prosopul si prietenul si m-am avantat in jungla privirilor pitziponceshti (si asa se invarte pruteanu in groapa...)

sub deviza cocalari de pretudindeni scuipati samanta intru auto-admiratie, sunt o multime de lucruri pe care le poti face la strand. m-am scaldat cu grija, sa nu cad sub vreun fund catapultat de manelist dornic de atentie; mi-am intins oasele in miscare de pluta, sub privirile tampe ale taranilor care imi masurau circumferita sufletului; m-am batut cu Mica Sirena sau mai bine zis am inghitit multa apa.

tarandu-ma afara, la soare, am constat cu mirare ca atmosfera pitziponceasca are mai multa influenta asupra omului decat m-as fi asteptat. si daca antrenamentul meu antisocial mi-a tinut piept cu imunitatea de care aveam nevoie, prietenul meu nu a fost crutat. m-am ales cu un "tu de ce nu-ti iei costum din doua piese? ca uite ce fain arata... e altceva..."

de abea astept vara viitoare sa ma afisez cu un superb deux-pieces cu imprimeu de zebra sau ce animal o sa mai fie la moda in 2009.

0 zi si tu ceva!:

gadget de MP

    Follow memyselfandcris on Twitter